Pluto, a postás
Pluto azt kapja feladatként, hogy kézbesítsen egy zsák levelet egy messzi, sarkvidéki támaszpontra, amihez egyetlen segítsége egy játékos sarkvidéki nyúl.
Amikor egy pilótának egy súlyos vihar miatt vissza kell fordulnia, ledobja a postát egy távoleső támaszponton, ahonnan kutyaszánnal lehet kézbesíteni. A leeső postászsák Pluton landol, aki azonnal neki is lát átadni a leveleket. Az útja során végig késlelteti egy nyúl, aki viszont végül készséges segítségnek bizonyul.