A négylábú labdaszedő
Plútó baja meggyül egy hörcsöggel, miközben Mickey segédje, és az alagutak, amelyeket az üldözés során készítenek, tönkreteszik a golfpályát.
Mickey a golfpályára indul Plútóval, mint labdaszedővel. Plútó üldözi a labdát, és megmutatja, hogy hova érkezik, de amikor a labda egy hörcsöglyukban landol, kezdődik a baj. Plútó üldözi a hörcsögöt, és az alagutak, amiket csinálnak, tönkreteszik a pályát.