Miután találkozik a frissen megválasztott amerikai elnökkel, Thaddeus Ross-szal, Sam Wilson belekeveredik egy nemzetközi incidensbe. Le kell lepleznie egy egész világra kiterjedő, elvetemült tervet, mielőtt életbe lép a vörös kód.