Csaj kontra Szörny
Skylar, miután véletlenül kiszabadít néhány szörnyet egy titkos elszigetelt kamrából, rájön, hogy szülei szörnyvadászok. Most ezek a szörnyek bosszúra szomjaznak, és neki és techno barátainak ismét el kell fogniuk az összes szörnyet, és meg kell menteniük a szülőket.