The Band Concert
Mickey, a frusztrált karmester küzdelme az ellenszenves mogyoróárus és egyben fuvolista Donald kacsával, aki rá akarja venni a bandát, hogy a „Pulyka a szalmában” című dalt játsszák, és egy ciklon is lecsap, mielőtt a Tell Vilmos-nyitány véget érne.
Mickey, a frusztrált karmester küzdelme az ellenszenves mogyoróárus és egyben fuvolista Donald kacsával, aki megpróbálja rávenni a bandát, hogy a „Pulyka a szalmában” című dalt játssza el, s még egy ciklon is lecsap, mielőtt a Tell Vilmos-nyitány befejeződhetne. A rajzfilm hatalmas sikert aratott, s Donald kacsát népszerűbbé tette, mint valaha. Később bekerült az 1974-es Milestones for Mickey című összeállításba is. Arturo Toscanini karmester ezt a rajzfilmet nevezte a kedvencének.