A három lovag
Donald barátaitól, José Cariocától és Panchitótól olyan mágikus ajándékokat kap, amelyek segítségével egy meglepetésekkel teli, fantasztikus zenés utazásra indulhat.
A három lovag története egyike az örökké népszerű és temperamentumos Donald kacsa legnagyobb kalandjainak, amelyben élőszereplős jeleneteket és látványos, klasszikus Disney-animációkat is láthatunk. Amikor barátaitól mágikus ajándékokat kap, Donald egy fantasztikus zenés utazásra indul José Cariocával and Panchitóval. Donald az ő segítségükkel szökken át a kalandon, amely tele van meglepetésekkel és fantasztikus dalokkal.