Rolling Stone: Life and Death of Brian Jones
Danny Garcia, az elismert filmrendező új dokumentumfilmje, a „Rolling Stone: Life and Death of Brian Jones”. Brian Jones és a Rolling Stones felemelkedését, valamint Jones korai halálát feltárva, Garcia érdekes és leleplező képet fest a halálra ítélt popsztárról.