Helium
Egy Alfred nevű fiatal fiú haldoklik, de egy problémáktól mentes, biztonságos menedékre lel, amikor Enzo, a kórház furcsa gondnoka mesél neki Heliumról, a varázslatos fantáziavilágról. Ekkor Alfred visszakapja az örömet és boldogságot az életében.