Death of a Shadow
Nathan Rijckx az I. világháború idején halt meg. Egy furcsa, sötét, alvilági gyűjtő túszul ejtette az árnyékát, majd tízezer másikért cserébe egy új élet lehetőségét kínálja neki. Nathan Sarah után vágyódik, akibe halála előtt szeretett bele. De amikor rájön, hogy a nő valaki másba szerelmes, az elméjét elönti a féltékenység, és egy súlyos következményekkel járó, elkeseredett tettre szánja el magát.