Randi a halállal
A 40 éves párizsi rendőrnek, Samson Brionnak vidékre kell mennie. Tizenöt év távollét után visszatér szülővárosába Bretagne-ban, pedig megesküdött, hogy oda többé be nem teszi a lábát. Mivel mindenki ismeri a nevét, egy helyi asszony felkéri, hogy nyomozzon a fia halála ügyében.
A 40 éves párizsi rendőrnek, Samson Brionnak vidékre kell mennie. Tizenöt év távollét után visszatér szülővárosába Bretagne-ban, pedig megesküdött, hogy oda többé be nem teszi a lábát. Mivel mindenki ismeri a nevét, egy helyi asszony felkéri, hogy nyomozzon a fia halála ügyében. A nő nem hajlandó elhinni a rendőrök elméletét, miszerint a fia öngyilkos lett. Samson rájön, hogy az ügy egy társkereső ügynökséghez kapcsolódik, amelyet egy gyerekkori barátja, Lila vezet, aki neheztel rá, amiért elhagyta a várost. Simson csak Lila házában tud megszállni, így a páros kénytelen lesz együtt megoldani az ügyet...