Stan by Me
A Stan by Me egy felnőtté válási történet időskori köntösben, főszerepben a mogorva és megkeseredett Mervinnel. Bár jókedvű szomszédja, Stan túláradó lelkesedéssel biztatja, Mervin nyavalyái beárnyékolják az élet minden örömét.
A „Stan by Me” egy időskori felnőtté válási történet a mogorva, neheztelő Mervinről. Joviális szomszédja, Stan túlbuzgó bátorítása ellenére Mervin fájdalmai az élet minden örömét beárnyékolják. Bár természetük ég és föld, mindketten a maguk módján küzdenek az öregedéssel és a magánnyal. Mervin azonban hamarosan rájön, hogy nem mindenki teregeti ki a gondjait. Mindenkinek szüksége van segítségre, a nehéz időkön pedig csak együtt lehet túljutni.