Az arany földje
Heeju véletlenül egy csempészbanda aranyához jut. Hamarosan ádáz küzdelem indul a zsákmányért.
Amikor egy csempészbanda aranya véletlenül Heejunál landol, a nő egy csapásra a kapzsiság és árulás poklában találja magát. Miközben mindenki a zsákmányra pályázik, Heeju próbálja túlélni ezt a vérre menő küzdelmet, és egyre jobban felemészti a vágy, hogy megtartsa a kincset.