Made in Korea
Az 1970-es évek Dél-Koreájában egy gazdagságra és hatalomra vágyó férfi kettős életet él. Nappal a KCIA ügynöke, éjjel pedig veszélyes üzletember. Megállíthatatlan ambíciója azonban végül szembesíti egy elszánt ügyésszel, aki mindent kockára tesz, hogy leleplezze őt.
Egy Fukuokába tartó repülőt eltérítenek, és az üzletember Kité váratlan vészhelyzettel szembesül.
Kité az ügyletei bővítése érdekében találkozik az Ikeda klánnal, miközben Gönjüng követi Japánba.
Gönjüng kitalálja, hogyan tartóztathatná le Kitét, aki mit sem sejtve tovább bővíti az üzletét.