zene, animáció
Amikor Tom macska elmegy otthonról, Mickey, Minnie és egy csapat csintalan egér átveszi az uralmat otthonában, és zenés zűrzavarral szórakoztatják magukat. Mickey és Minnie a zongora billentyűin táncolnak, egy guriga svájci sajtot használnak gépzongoratekercsként, és leleményes, új módját találják ki egy fonográflemez lejátszásának.