Az építkezés
Mickey gőzmarkolóval dolgozik egy nyüzsgő építkezési területen, ahol Minnie ebédet árul, és a vele kacérkodó Pete a művezető. Amikor Pete közeledése átlép egy határt, Mickey Minnie segítségére siet, és az épület acélcsontvázán keresztül folyik az üldözés, ami csodás végkifejlettel zárul.