animáció, sport
Mickey és Pete különféle sportágakban (futásban, evezésben, rúdugrásban, utolsó számként pedig egy vad kerékpárversenyben) méri össze erejét, miközben az egész udvar (köztük Minnie és Horace Horsecollar) a helyszínen szurkol nekik. Pete csaláshoz folyamodik, de végül Mickey lesz a győztes.