Chiara Lubich - L'amore Vince Tutto
A Fokoláre Mozgalmat alapító Chiara Lubich születésének 100. évfordulójára készült film a fiatal trentói tanárnő lelki és emberi próbatételeit mutatja be, aki a második világháború alatt elhívást kapott egy jobb és egységesebb világ megteremtésére, és aki elkötelezett híve és szószólója lett az egyetemes testvériségnek, amely az emberek közötti párbeszéd és béke alapja.
A Fokoláre Mozgalmat alapító Chiara Lubich születésének 100. évfordulójára készült film a fiatal trentói tanárnő lelki és emberi próbatételeit mutatja be, aki a második világháború alatt elhívást kapott egy jobb és egységesebb világ megteremtésére, és aki elkötelezett híve és szószólója lett az egyetemes testvériségnek, amely az emberek közötti párbeszéd és béke alapja. Karizmatikus személyiség, aki az élet iránytűjének a szeretet választotta, és a felebaráti szeretetet hirdette faji hovatartozásra, kultúrára és vallási meggyőződésre tekintet nélkül. A szolidaritás által ihletett életútjának bejárásával hozzájárult a nők egyházon és társadalmon belüli szerepének erősítéséhez.