The Caribbean: Billionaires' Paradise
A The Caribbean: Billionaires' Paradise a Karib-tenger legelőkelőbb szigeteire kalauzol minket, ahol a helyi és külföldi lakosok és a turisták luxusban bővelkedő életmódját vehetjük górcső alá, valamint az őket stílusosan kiszolgáló szakképzett személyzet munkáját.
A The Caribbean: Billionaires' Paradise a Karib-tenger legelőkelőbb szigeteire kalauzol minket, ahol a helyi és külföldi lakosok és a turisták luxusban bővelkedő életmódját vehetjük górcső alá, valamint az őket stílusosan kiszolgáló szakképzett személyzet munkáját. A sorozat a mindennapokból kiszakadva a napsütésben fürdőző, 7000 tagot számláló szigetcsoport legjellegzetesebb nyaralóhelyeire vezet, ahol megismerhetjük, miként élnek, dolgoznak, buliznak és pihennek a világ leggazdagabb emberei az idilli paradicsomban. A műsor ablakot nyit az ott lakók királyi életmódjára is, a luxus csúcsát képviselő szállodáktól a privát szigeteken található tengerparti ingatlanokig.
A barbadosi születésű krikettjátékos, Jofra Archer hazatér a műtétje utáni hosszabb lábadozásra.