Muppet bébik
A Muppet bébik valóra váltják álmaidat. Csatlakozz te is Brekihez, Röfihez, Topihoz, Állathoz, Gonzóhoz és Summerhöz, akik a képzeletüket használják, hogy különböző játékokat találjanak ki!