A Grace klinika
Meredith Grey és kollégái rezidensek a Seattle Grace Klinikán, az ország egyik legkeményebb sebészrezidensi programjában, ahol a munkahelyi képzésen életek múlnak rajtuk. Tapasztalt orvosok vezetik őket - biztosítandó, hogy az új csapat nem omlik össze bármilyen kemény munka során sem. Ezért a rezidenseknek a legnehezebb és legfárasztóbb dolgokat kell elvégezni. Az ártatlan sebészek csoportja hamar megtanulja, hogy minden döntésüket és cselekedetüket komolyan kell venniük mind a munkában, mind a magánéletben.