Szex mindhalálig
Miután Molly Kochant 4. stádiumú áttétes mellrákkal diagnosztizálják, úgy dönt, hogy elhagyja a férjét, Steve-et, hogy életében először felfedezze a szexuális vágyainak teljességét – legjobb barátnőjével, Nikkivel az oldalán.
A Szex mindhalálig című FX-sorozatot Molly Kochan valós története ihlette, amelyet eredetileg a legjobb barátnőjével, Nikki Boyerrel közös Wondery-podcastjában osztott meg. Miután Mollyt 4. stádiumú áttétes mellrákkal diagnosztizálják, úgy dönt, hogy elhagyja a férjét, Steve-et, és életében először elkezdi felfedezni a szexuális vágyainak teljes spektrumát, a maguk komplexitásában. Ehhez a bátorságot és a támogatást a legjobb barátnőjétől, Nikkitől kapja, aki a végsőkig mellette marad.
Molly igyekszik megőrizni a pozitív hozzáállását az új szomszédja keltette zavar ellenére.
Molly és Nikki részt vesznek egy szexpartin, és Mollyt a vágyai váratlan helyekre vezetik.