életmód, valóságshow
A 24Kitchen rengeteg inspirációt nyújt, hogy ízletes fogások készüljenek az ünnepekre, legyen szó pulykáról vagy vadhúsról, áfonyáról vagy barackról. Hugo remek ötletekkel szolgál, miközben felfedi, hogyan készítik el a hollandok csodás gourmet fogásaikat.