Every Day Fry-Day
Ma Danny Janssen bemutatja, hogy készítsünk csirkét, sült krumplit és almaszószt air fryerben.
Ebben a részben Danny Jansen megmutatja, hogyan készítsünk en papillote-ot air fryerben.
Ebben a részben Danny Jansen megmutatja, hogyan készítsünk babi pangangot air fryerben.
Ebben a részben Danny Jansen megmutatja, hogyan készítsünk snack tálat air fryerben.
Ebben a részben Danny Jansen megmutatja, hogyan készítsünk vegetáriánus quiche-t air fryerben.
Danny Jansen megmutatja, hogyan készítsünk klasszikus húst krumplival és zöldségekkel air fryerben.
Ebben a részben Danny Jansen megmutatja, hogyan készítsünk ázsiai snack tálat air fryerben.
Ebben a részben Danny Jansen megmutatja, hogyan készítsünk cordon bleu-t air fryerben.
Ebben a részben Danny Jansen megmutatja, hogyan készítsünk tavaszi tekercset air fryerben.
Ebben a részben Danny Jansen megmutatja, hogyan készítsünk mediterrán fogást air fryerben.