Stanley, a szerencse fia
A családi átoktól eredő balszerencse megviselte a fiatal Stanley Yelnatst, és a Zöldtó-táborba küldik, egy furcsa helyre, amely se nem zöld, se nem tó. Amint ott van, belevág élete kalandjába, amikor színes tábortársaival – Squid, Hónalj, Cikcakk, Mágnes, Röntgen és Zéro – naponta egy lyukat kell ásniuk, hogy távol tartsák a felügyelőt. De miért?