Kutyabajnok
Kutyabajunk sem lesz, ha megnézzük a KUTYABAJNOKOT. Sőt, garantáltan az egész család kedvence lesz ez a Disney film! Ted Brooks (Cuba Gooding Jr.) miami fogorvos azért utazik Alaszkába, hogy átvegye örökségét. Amikor megérkezik, kiderül, hogy egy ellenséges és fegyelmezetlen kutyafalkát örökölt, amely hét szibériai szánhúzó kutyából és egy border collie-ból áll. Hősünk ráadásul szembe kerül a mogorva öregemberrel, Thunder Jackkel (James Coburn) is, akinek a kutyákra fáj a foga, ezért minden eszközt bevet, hogy a városi puhányt visszaküldje a melegebb éghajlatra. Ted azonban elfogadja a kihívást és miután megfagyott az agya, úgy dönt, hogy Alaszkában marad és kerül, amibe kerül, indul az év legnagyobb fogathajtó versenyén.