Un Pasteur
Félix, a fiatal pásztor időtlen és magányos életet él a francia Alpokban. Családja nyáját több száz kilométeres úton vezeti át hatalmas, kopár hegyeken. Ebben a távoli világban szembe kell néznie az elemekkel és egy láthatatlan, a legelőkön ólálkodó ragadozóval: a farkassal.