Dr. Dolittle 3.
Maya Dolittle átlagos tini szeretne lenni, de örökölte apja képességét, és ért az állatok nyelvén! A nyári táborban titkolja adottságát. Ám amikor barátai veszélybe kerülnek, úgy segít, ahogy csak egy Dolittle tud: beszélő állatokkal karöltve!
Maya Dolittle átlagos tinédzser szeretne lenni, ám akad egy kis probléma... örökölte apja képességét, és ért az állatok nyelvén! Különleges tehetsége állandó vitaforrás közte és a szülei közt, és a barátait is az őrületbe kergeti. A nyári táborban eltitkolja egyedülálló adottságát, hogy beilleszkedhessen. Ám amikor barátai veszélybe kerülnek, úgy siet a segítségükre, ahogy arra csak egy Dolittle képes: a farm lármás és neveletlen beszélő állataival karöltve. A hihetetlenül népszerű Dr. Dolittle családi filmsorozat harmadik része még egy rakás beszélő majomnál is szórakoztatóbb... és még feltakarítani sem kell utána!