Breslau: Egy sorozatgyilkos nyomában
1936-ot írunk. Berlin készül a XI. olimpiai játékokra, ám eközben Breslauban egy brutális gyilkosság rázza meg a várost. A nyomozást csak egyvalaki oldhatja meg: Franz Podolsky, a lengyel származású rendőrbiztos, akit ellentmondásos, ám hatékony módszerei tettek hírhedtté. Halálos játszma veszi kezdetét közte és a gyilkos között, mely nem csupán a karrierjét, de a magánéletét is veszélybe sodorja.