Angry Birds Bubble Trouble
Színes buborékok és drágakövek között, világuk minden zegzugában megbújva, az Angry Birds Buborék Bajkeverők hatalmas játszóterén minden elképzelhető valóra válik. Egy gallyból szuper bumeráng, egy fából mennybe vezető lépcső, egy egyszerű pocsolyából pedig átjáró lehet egy másik világba! Rövid, vicces történeteivel az Angry Birds Buborék Bajkeverők megmutatják, hová vezethet a képzelet.