Végre fény derül az Angry Birds játékok legfontosabb kulisszatitkaira.
Kíváncsi vagy, mi történik, mielőtt a dühös madarak csúzliba pattannak, hogy megmentsék tojásaikat, vagy hogyan épülnek a malacok szerkezetei? Ismerjük a sztorit: a malacok építenek, a madarak rombolnak. Mi van, ha elkezdődik a játék, mielőtt az építmény elkészül? Mi van, ha a csúzli nem működik? Hová tűnnek a malacok, miután kipukkannak? Az Angry Birds Slingshot Stories című animációs sorozat betekintést nyújt kedvenc játékodba egy váratlan és vicces perspektívából.