A lovag napja
Egy rajzfilmklasszikus Goofy főszereplésével! A szerény, de cserfes Cedric (Goofy), akinek valódi személyisége rejtve marad a páncél mögött, egy mulatságos, kardcsattogástól hangos lovagi torna során átveszi mestere, Sir Loinsteak helyét.
Most az első sorból nézhetsz végig egy középkori viadalt, ahol a hűséges – de ügyetlen – szolgáló, Cedric minden követ megmozgat azért, hogy segítsen előkelő mesterének, Sir Loinsteaknek a lovagi tornára való felkészülésben a címvédő Sir Cumference ellen. Amikor azonban Sir Loinsteak csúnyán alulmarad, Cedric-re vár a feladat, hogy kezébe vegye az irányítást, magára öltse a páncélt és megküzdjön a gyönyörű Esmeralda hercegnő kezéért.