Királyi szerelem
A 21. századi Korea alkotmányos monarchiájában egy cégbirodalom örököse elhatározza, hogy kezébe veszi a saját jövőjét, miután a sors egy magányos herceg útjába sodorja. Egy érdekházasság kötelékében vágnak bele a társadalmi tabukat döntögető románcba, hogy saját kezükbe vegyék a sorsukat.
A modern alkotmányos monarchiában a patinás hagyományok és a 21. század lüktetése elegáns, mégis fojtogató egységbe forr össze. A felszín csillogása mögött kőbe vésett társadalmi hierarchia húzódik. Kívülről úgy tűnhet, Seong Huijunak mindene megvan, ám közrendű származása miatt mégis megtagadják tőle a neki kijáró tiszteletet. Amikor családja kíméletlen módon politikai és üzleti érdekek mentén próbálja kiházasítani, a sors I-AN főherceg útjába sodorja. A találkozás mindent megváltoztat: a nőnek mindene megvan, kivéve a nemesi rangot, a férfinak pedig a rangján kívül semmije sem maradt. Huiju elhatározza, hogy kezébe veszi a saját jövőjét, és szövetséget ajánl a hercegnek. Vajon közösen le tudják dönteni a társadalmi tabukat, és végre a saját szabályaik szerint élhetnek?