Coquille
Bernard, az önző remeterák elveszíti csigaházát, ezért a tengerpart veszélyeivel dacolva új otthont kell találnia. Egy fura rák a védelmébe veszi, és a közös kalandok során a két kis lény egyre közelebb kerül egymáshoz.
Bernard, a kis remeterák egy sirály miatt elveszíti féltve őrzött csigaházát. Egy nyüzsgő strandon landol, ahol megismerkedik a kupak alatt rejtőző Morice-szal, a különös kis rákkal. Morice segít neki menedéket találni a perzselő nap elől, amíg új otthonra nem lel. A két barátnak együtt kell átverekednie magát a strandon, miközben a turisták szemetét és az olyan természetes veszélyeket kerülgetik, mint a késkagylók mezeje vagy a tengerisünök hadserege. Az eddig magányos Bernard lassan barátságot köt Morice-szal, és új társa kedvéért felhagy önző szokásaival.