Eric Clapton: The 1970s Review
Ez a film, az „Eric Clapton The 1970s Review” készítőitől, Clapton merész zenei útját követi a hetvenes évek során. Új és archív interjúkkal, ritka előadásokkal. Megszólal benne például Bonnie Bramlett, Bobby Whitlock, The Albert Brothers, George Terry, Willie Perkins, Bill Halverson, Clapton életrajzírója: Marc Roberty és mások, de számos más érdekességet is láthatunk.