The Divide
A dokumentumfilmben hét ember élete fonódik össze az USA-ból és az Egyesült Királyságból, a Wall Street-i pszichológustól a KFC-munkásig mind jobb életre vágynak. A történeteiken keresztül láthatjuk, hogyan alakítja a mindennapjaikat az egyre táguló szakadék gazdagok és szegények között, erős és néha tragikomikus képet mutatva a gazdasági egyenlőtlenség okozta társadalmi megosztottságról.