A 2009-es osztály
A 2009-es osztály című thrillersorozat három különböző idősíkon játszódva követi együtt végzett FBI-ügynökök egy évfolyamát, akik a mesterséges intelligencia által átalakított amerikai igazságszolgáltatási rendszer hatalmas változásaival küzdenek. A több évtizedet átfogó, egymásba fonódó idősíkokon átívelő sorozat az igazság, az emberiség és a saját döntéseink természetét vizsgálja, amelyek végső soron meghatározzák életünket és örökségünket. A sorozat főszereplői Tayo, az egyik legkülönlegesebb ügynök, aki valaha is csatlakozott az irodához, és Poet, minden idők egyik legsikeresebb beépített ügynöke.