Marvel-rövidfilm: Carter ügynök
A brit ügynök, Peggy Carter csatlakozik a születőben lévő S.H.I.E.L.D. szervezethez. Miközben a „zodiákus” kulcsot keresi, Carter ügynök megküzd a nőgyűlölő, bürokratikus főnökével, Flynn ügynökkel is.
Egy évvel az Amerika Kapitány: Az első bosszúálló eseményei után a brit ügynök, Peggy Carter a Stratégiai Tudományos Tartalék adatelemzési és kódfeltörési osztályán dolgozik. Miközben a rejtélyes „Zodiákust” keresi, megküzd a nőgyűlölő, bürokratikus főnökével, John Flynn ügynökkel is, aki szerint a nőknek nincs helye a titkosügynök-bizniszben.