Free Way
A „Free Way” Raül Balam séf gondolatvilágát, szívét és kulináris kreativitását mutatja be. Annak ellenére, hogy a függőséggel küzdött, anyja példájától vezérelve magasabbra emelkedett. Most új kulináris kihívásokkal néz szembe, a szenvedélyt ötvözi az Instagramon naponta megosztott extravagáns tevékenységeivel. Ez a dokumentumfilm az édesanyja háromcsillagos éttermének, a Sant Paunak a bezárásával kezdődő utazását mutatja be.