Phineas és Ferb
Phineas és Ferb ambiciózus projekteket vállalnak a lehető legjobb nyári vakáció érdekében. Eközben Dr. Doofenshmirtz megpróbálja átvenni a három állam területét, és Kerry titkos ügynöknek meg kell hiúsítania terveit.