Kiki the Feather
Kiki, a kanári csak a kalitkáját ismeri és az idős hölgyet, aki gondozza. Arról álmodik, hogy a szabad madarakkal repüljön, és amikor nyitva marad a kalitka ajtaja, megszökik. De a szabadság nem is olyan egyszerű, mint amilyennek látszik.