Everything - The Real Thing Story
„A Fekete Beatles”-ként ismert Eddy, Chris, Dave és Ray Liverpool zord utcáin tűntek fel, hogy az Egyesült Királyságban soul, funk és diszkó úttörői legyenek. A slágerlistás zenéik, mint a 'You to Me Are Everything', 'Can’t Get By Without You', 'Can You Feel the Force' és 'Children of the Ghetto' meghatároztak egy korszakot, és a 70-es és 80-as években világszerte uralták a slágerlistákat.