Lego Disney hercegnők: Kaland a kastélyban
Tiana, Vaiana, Hófehérke, Aranyhaj és Ariel kalandra indul, miközben egy titokzatos kastélyba találják magukat. Hamar rájönnek, hogy Gaston gonosz tervet szőtt, és el akarja foglalni birodalmukat! A hercegnőknek együtt kell megküzdeniük a várfalak mélyén megbúvó kihívásokkal, és meg kell próbálniuk megmenteni királyságukat Gastontól.
A vadonatúj különleges „LEGO Disney hercegnők: Kaland a kastélyban" című filmben Tiana, Vaiana, Hófehérke, Aranyhaj és Ariel kalandra indul, miközben egy titokzatos kastélyba találják magukat. Hamar rájönnek, hogy Gaston gonosz tervet szőtt, és el akarja foglalni birodalmukat! A hercegnőknek együtt kell megküzdeniük a várfalak mélyén megbúvó kihívásokkal, és meg kell próbálniuk megmenteni királyságukat Gastontól. Vajon győzni fog a bátorság, a gyors gondolkodás és a csapatmunka?