Dejame Vivir
A „Déjame Vivir” Kilian Jornetet és barátait kíséri el, ahogy újradefiniálják a magassági futást, feszegetve a hegyi kalandok határait. A Mont Blanc gleccsereitől az Elbrus-hegy nyers energiájáig, legyen Ön is szemtanúja lélegzetelállító tájaknak és Kilian utazásának, és ahogy átírja a hegyi futás szabálykönyvét. Teljesülhet gyermekkori álma a Matterhorni rekord megdöntésére tett kísérletével?