Kukista ja mehiläisistä
Egy finn kisvárosban egy fiú titokban hazavisz egy lányt a 16. születésnapjának előestéjén. A fiú apja véletlenül pont egy intim pillanatban nyit rá a fiatal párra. A kamaszok rémülten veszik észre, hogy nem sikerült védekezniük, és a legközelebbi gyógyszertár hamarosan bezár.