Snel met Miljuschka: Kerst
A Snel met Miljuschka - Christmas műsorában Miljuschka segítségével a legfinomabb fogások készíthetők el rövid idő alatt az ünnepek idején. Hiszen pont ez az évnek az a szaka, amikor mindenki szeretne valami különlegeset az asztalra tenni, de mégsem töltene egész estéket a konyhában. Miljuschka pontosan ezért ad inspirációt és tippeket a legszebb és legfinomabb, de titokban nagyon egyszerű fogások elkészítésére.
A Snel met Miljuschka - Christmas műsorában Miljuschka segítségével a legfinomabb fogások készíthetők el rövid idő alatt az ünnepek idején. Hiszen pont ez az évnek az a szaka, amikor mindenki szeretne valami különlegeset az asztalra tenni, de mégsem töltene egész estéket a konyhában. Miljuschka pontosan ezért ad inspirációt és tippeket a legszebb és legfinomabb, de titokban nagyon egyszerű fogások elkészítésére. Így még az ünnepek alatt is elég idő juthat rá, hogy az ember a családja és barátai körében élvezhesse a közös étkezéseket.
Miljuschka megmutatja, hogyan készül a karácsonyi trifle és egy vegetáriánus főfogás.
Miljuschka két egyszerű fogást készít el, de a megszokottól kicsit eltérő módon.
Miljuschka ízletes koszorúsalátát, mellé főfogásként báránykoronát tesz az asztalra.
Miljuschka vadgombás rétestésztát, desszertként gyömbéres-kandírozott narancsos sajttortát készít.
Miljuschka citromos-karamellizált kelbimbós tésztát és chai fűszeres palacsintatortát készít.
Miljuschka finom előétele vöröskáposzta-terrine céklával és kecskesajttal. A főétel sült csirke.
Miljuschka karácsonyi első fogása különleges sütőtökleves, a főétel pedig céklás gravlax.
A halkedvelőknek Miljuschka tengeri sügért készít sütőpapírban, a desszert pedig hógolyó lesz.
Miljuschka a karácsonyi pulyka könnyű változatát mutatja be, desszertként pedig Eton mess készül.