Donald golfozik
Donald bemutatja unokaöccseinek golfozási képességeit, ám állandó trükkjeik, beleértve a tüsszentést, a trükkös ütőket és a golflabdába szorult szöcskét is, meghiúsítják igyekezetét.
Donald kacsa megpróbálja bemutatni golftudását unokaöccseinek, csak azért, hogy tüsszentésekkel, zajokkal és "trükkös" ütőkkel ugrassák őt. Végül egy szöcskét raknak egy labdába, és az egész "ugrik".