Spaced Out
Vonz az űrutazás? Kíváncsi vagy a Tejútrendszerre, vagy arra, hogy léteznek-e földönkívüliek? Akkor a Spaced Out neked szól! Ismerd meg az univerzumot a Hubble űrteleszkóp felvételein keresztül, és nézd meg, hogyan inspirálja világunkat és kultúránkat!
Jason Kalirai és Joel Green elmesélik, mi inspirálta őket arra, hogy asztrofizikusok legyenek.
Tudj meg mindent a Hubble teleszkópról, és arról, mire tanítja, és hogyan inspirálja a világot!
Ismerd meg a világ legfejlettebb teleszkópjának működését! Bemutatkozik a Hubble.