Fellini - Io Sono Un Clown
A "Fellini's I am a Clown" (Fellini: Egy bohóc vagyok) című film középpontjában Peter Goldfarb, a nagyon fiatal amerikai producer különös és csodálatos története áll, aki 1967-ben meggyőzte Federico Fellinit, a legnagyobb olasz rendezőt, hogy dolgozzon az amerikai televíziónak. Ez a történet közel fél évszázadig ismeretlen maradt.