Testamentumok
A Testamentumok A szolgálólány meséje világát tágítja tovább. A Gileádban játszódó drámai felnőtté válási történet két tizenéves lányról szól: a kötelességtudó és istenfélő Agnes Mackenzie-ről és a határokon túlról érkező újonc Daisyről.
A szolgálólány meséje világában játszódó Testamentumok egy drámai felnőtté válási történet Gileádban. A sorozat középpontjában két tizenéves lány áll: a kötelességtudó és jámbor Agnes Mackenzie, valamint Daisy, aki a határokon túlról érkezik. Lydia néni elit iskolájában leendő feleségeket nevelnek belőlük, ahol brutális kegyetlenséggel és isteni parancsokkal kényszerítik őket engedelmességre. Kettejük szövetsége azonban mindent felforgat: a múltjukat, a jelenüket és a jövőjüket is.