Ana De Dia
Ana, egy példás, középosztálybeli családban nevelkedett lány. Amikor felbukkan egy hasonmás, aki átveszi az életét és elvégzi minden kötelességét, Ana számára lehetővé válik, hogy életében először teljes névtelenséget öltsön magára.